quinta-feira, agosto 24, 2006

já vi isso em algum lugar...

*#*#*#*#*

outra coisa gostosa: ervilha torta refogada com molho de tomate.

*#*#*#*#*

há um ano eu estava com aqueles sentimentos misturados.

*#*#*#*#*

eu IA responder isso. mas não quero me entregar tanto.
pra quem quiser responder e passar pra frente...


some THINGS YOU MIGHT NOT KNOW ABOUT me:


A) THE FOUR MOST STYLISH PEOPLE THAT INFLUENCED/INSPIRED ME:
1.
2.
3.
4.

B) FOUR WAYS THAT STYLE MAKES THE WORLD A BETTER PLACE
1.
2.
3.
4.

C) FOUR OF MY FAVORITE DESIGNERS
1.
2.
3.
4.

D) FOUR JOBS I HAVE HAD IN MY LIFE:
1.
2.
3.
4.

E) FOUR MOVIES I WOULD WATCH OVER AND OVER (AND DO):
1.
2.
3.
4.

F) FOUR PLACES WHERE I HAVE LIVED:
1.
2.
3.
4.

G) FOUR TV SHOWS I LOVE TO WATCH:
1.
2.
3.
4.

H) FOUR PLACES I HAVE BEEN ON VACATION IN THE LAST FOUR YEARS:
1.
2.
3.
4.

I) FOUR WEBSITES I VISIT DAILY (Or at least Weekly):
1.
2.
3.
4.

J) FOUR OF MY FAVORITE FOODS:
1.
2.
3.
4.

K) FOUR PLACES I WOULD RATHER BE RIGHT NOW:
1.
2.
3.
4.


*#*#*#*#*

estou tentando seguir as recomendações médicas.
eu disse tentando.

Nenhum comentário: